070609

TJENARE!!

Blev inget inlägg igår, hade inte så mkt tid till det! Härligt igår fick jag verkligen sova ut. klockan 1 kom Per in och väckte mig ville inte gå upp men jag lyckades. :D Efter de hoppas jag in i en dusch och sen gick vi iväg till affären. Vi skulle Grilla så var tvungen att gå och handla lite. Blev fläskytterfile med potatisgratäng och sallad. En stadig klassiker. Strax efter det kom Emil farande och sen gled Jakob in. :) Och sen kom Daniel också, bara massa killar och jag :P Jag gjorde mig iordning och sen ställde jag mig och gjorde potatisgratäng. Blev inte lika nöjd med den den här gången. När Lina ÄNTLIGEN kom :D så kunde jag slappna av och börja dricka :P

Det var alltså lite förfest här hemma sen blev det vidare till Score och sen helt plötsligt var vi på arena? Oh my god. Det skulle vara nå neonclub där, men det märkte jag fan inte av. Jädra slöseri med pengar...

Tänkte jag skulle bjuda på lite bilder.. Ja jag bjuder på dessa!


Jakob var taggad inför kvällen.  :)



Datanördar!


Ser riktigt goda ut, men jag lovar dom var inte speciellt goda!
Fick ju reda på att per hade haft typ jättemkt explorer i dom :O



Nu följer lite bilder som jag bjuder på :P haha.


HAHA så himla härlig bild...


OHYEAH


Vi ritade lite på jakob om ni undrar varför det står jakob på hans kind :)


Så jävla skön bild ! Älskarn'


Nej vi åt inte upp dom sen! usch


Han ser ut som han ska dö eller nåt!


Haha på andra kinden står det tez :D




Nu har vi hamnat på arena...


Shit va sletna.


PUSSS



Påväg till BK!


Emil var nöjd :D


Ja de va lördagen! Så idag har vi haft lite kalas eftersom Per har fyllt 20. Jag har lite bilder därifrån också om ni orkar se.












Jahapp nu har han åkt hem igen då! känns riktigt tomt. Nu kommer han inte hem förens vid midsommar!  Tiden kommer gå riktigt sakta tror jag. Men men de är bara att härda ut.

Nu tycker jag att jag har kompenserat upp för min dåliga uppdatering igår!

Nu ska jag se på någon bra film tror jag :)

Hade bästibäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0