080609

Hej hej allihopa,

 nu har jag varit iväg och tränat. Hade en instruktör som visa vilka maskiner jag ska träna och så. Det känns bra. Nu kan jag börja lite mer på riktigt. Ska snart hoppa in i duschen också sen ska jag åka ner till stan och kolla på min älskade cassandra som har sin bal idag. Ska bli riktigt kul. Hon kommer vara så himla fin de är jag säker på.

Efter det så tror jag att jag ska åka hem till mamma och överraska med lite film och godis för hon är sjuk:( stakars. Har bränt några bra filmer åt henne hoppas att det funkar. :) Denna vecka kommer jag jobba många timmar. ungefär 36 timmar okej det kanske inte låter så himla mkt men på bk är det väldigt mycket. iaf för en som brukar ligga mellan 20 - 25 timmar i veckan av någon andledning.

Jag blir galen på mig själv för så fort jag sätter mig vid denna datorn så är jag fast, jag kan sitta i flera timmar och det har jag inte tid med egentligen. Borde verkligen diska men det gör jag lite senare.

Jaja nu ska jag hoppa in i en dusch. 

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0