100609

God morgon!

Gud jag satt här oc käkade mina ägg så helt plötsligt började jag blöda näsblod, helt galet. Bara forsa ur mig. Så nu sitter jag här med papper i näsan :(

Idag står lina på schemat. Blir lite fika och säkert lite affärtittande skulle jag gissa på :P Sen ska jag iväg och jobba blä! Men det är pengar och jag jobbar med Carrooooooooooooo min älsklings goding!

Imorrn är det student för Cazzie gud det ska bli så himla kul att se henne springa ut, jag tror hon kommer bli glad över studentpresenten också det skulle jag bli :)

Men men kan bara uppdatera en gång idag eftersom jag åker ner till stan och sen direkt till jobbet :P

Nej nu måste jag dricka upp min oboy kolla till näsan och äggen blir kalla!!!!

Pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0