210609

Gött nu är det bara 4 dagar kvar sen är det löning. :) efterlängtat som vanligt haha. :D Fixade faktiskt att göra en header igår i photoshop men jag blev inte riktigt så himla nöd så jag ska inte lägga upp den. Hade en mardröm inatt om att jag och per gjorde slut :( den va jättejobbig. 

Igår när jag och per satt framför tv:n så hörde vi ett jättekonstigt ljud och såg att sovrumsfönstret stod vidöppet, då måste zingo lyckat öppna fönstret mer då för det var öppet men inte så mycket. Han ramlade ner jag fick panik och sprang ner och hämta honom men det var lugnt med honom som tur var. Men gud va rädd jag blev. Min älskade zingo!

Idag blir det nog rättså lugnt tror jag, per åker ju tillbaka idag :( men nu är det inte långt kvar till sommaruppehållet :) LÄNGTAR! Så idag ska vi nog käka potatisgratäng och kassler och ja det är väl det enda som är planerat.

Nu ska jag gå oc krama min pojkvän :D

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0