260609

God Morgon!

Fick precis reda på att micheal Jackson har dött. Fast man ju inte direkt säga att han är död, han kommer jua lltid leva vidare även fast man inte kan se honom, Det tror jag iaf. Jag tror att världen sörjer stort nu.

Stolt över  mig själv idag för jag är uppe så tidigt när jag kan sova hur länge som helst i princip, lite trött på att alltid börja dagen så sent, man missar så himla mycket. Nu ska jag snart åka och köpa kattsand sen ska jag åka och träna sen blir det att städa hela lägenheten. Ska bli gött att få det riktigt rent.



Riktigt bra låt med Micheal Jackson!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Randy

Det tycker jag absolut du ska göra =) Hope, love och sådana ord hade varit snyggt på ett tryck =)

2009-06-26 @ 11:13:43
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0