FIlm,

Gud va jag verkligen borde diska! men jag orkar inte... JObbat så mkt nu så jag har bara lust att sitta här.. Har fixat massa filmer nu som jag ska se ikväll!

Drag me to hell..
The last house on the left, den nya versionen.
Ice Age 1,2
Beetlejuice - en riktig klassiker de!
Sleepy hollow
Kalle och chokladfabriken
Sweeny Todd
The haunting in conneticut

Så nu har jag lite att se på ska bli kul. Föressten så har Flickan som lekte med elden premiär i Mars Åhh det ska bli kul att se den. Shit va mkt bra film det är som kommer på bio!

Tjuvkika! Flickan som lekte med elden
Tjuvkika! Flickan som lekte med elden

Kommentarer
Postat av: Linn

Åhhh! Beetlejuice, litte rolig film de! :)

2009-07-02 @ 01:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0