In the heat of the night!

Haj haj

Nu ärjag äntligen hemma i min trygga mysiga soffa med en filt över mig själv. Det är då himla gött att komma hem och bara sätta sig i soffan och inte göra ett skit! Idag var det mycket att göra i city de va jobbigt, tiden gick dock väldigt fort så det var gött iaf. Nu trror jag inte att jag har någon mer natt jobb i city innan jag går på semester. Vore konstigt isf. Idag har det känts som det har varit söndag hela dagen och det var lördag igår, jätteskumt jag ligger en dag i förväg.

Imorrn ska jag jobba lite på min design om jag orkar. Går min femte och sista stängning imorrn så jag tror jag kommer vara rättså död faktiskt. Men sen är jag ledig EN dag ochsen går jag 11 - 14 och sen går jag stängning och sen 12 - 20 bläää på de passet. Men SEN är jag ledig fredag lördag söndag så jävla gött ska de bli. Kan inte bärga mig. Då vill jag bara slappa med min älskling men vi får se det är ju midsommar och allt. Aldrig en lugn stund när Per kommer hem.

Nej klockan är 4 jag kanske skata och hoppa i sängen. men jag orkar inte. Kanske Harry Potter och sova soffan. De låter bra, är grymt hungrig också me jag orka inte gör iordning något. Kan ta ett äpple iofs det är gottit.

Jaja höres imorrn.

PUUUUUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0