Seg

Ja nu är jag hemma från jobbet, var tvungen att jobba över en halv timme för det ville inte sluta komma folk när jag slutat och man vill ju inte bara lämna sina arbetskamrater i sticket liksom. Käner mig lite seg och stressad idag faktiskt. Har känt nu på senaste att jag inte hinner ta de lugnt det är hela tiden något jag måste gör förutom på nätterna, då kan jag slappna av totalt. Det är nog därför jag sitter uppe till halv sex ibland. Som nu t.ex har jag ju gått 5 stängningar på raken och det gör så man vänder på dygnet och är allmänt trött. Igår var jag ledig men jag åkte härifrån vid 1 och kom inte hem förens halv tolv. Nu hinner jag vara hemma en timme sen ska jag ner till stan och gå på bio det är iaf roligt :) Sen imorrn ska jag hinna träna åka till ikea och sen ska jag börja jobba vid fem vilket betyder att jag måste åka hemifrån rättså tidigt imrrn också. BLÄ på torsdag jobar jag hela dagen från 12 - 21. Men SEN är jag äntligen ledig lite längre och då kommer per hem också så då kommer det kännas mycket bättre tror jag.

Snart är det midsommar också , shit va tiden går fort. Det säger bara svusch. Ja men somsagt idag ska jag på bio med Lina vi ska se på the proposal förhandsvisning så de ska bli roligt. :)

P.s Mina katter är goast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0