Shopping!

Hej!

Nu har jag kommit hem. Idag var det riktigt varmt på jobbet!! 36 grader mätte vi det till helt galet. Imorrn börjar jag inte förens till 20.00 det ska bli riktigt gött. Blir säkert en sen kväll idag känner på det. Nej fy fan nu måste jag spotta ut detta tuggumi som jag har tuggat på i några timmar. Tvi.. Tråkigt att jag går om Per imorrn bara han kommer hem vid 20.00 och jag börjar då så det är lite tråkigt. men men sånt är livet. Snart är det semester :D

Har varit lite på stan idag också med emelie hittade faktiskt lite kläder ;)



Från Hm tror att det kostade 149 kr :) Fint tycker jag!



Dessa var på REA på gina tricot kostade 199 kr för båda två!



Denna också från Hm tror att den kostade 199 kr.



Behålla eller inte?

Nu ska jag göra något att äta för jag är jättehungrig :)

Hede bra!

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0