Twilight

Hej hej!

Nu har jag kommit hem från grillfesten. Känner att jag inte riktigt ser fram emot att börja jobba imorrn vid 11 när man är van vid att börja 5 som tidigast. Ja vi får se hur det går. Som tur är jobbar jag bara i tre timmar de är gött iaf. Ja dagen började med träning då på njoy med malin det gick bra, vi va på gymmet i 3 timmar glömde totalt bort tiden.
Sen åkte vi till mcdonalds och käkade haha bra att äta mcdonalds precis när man hade tränat. FAST jag åt inga pommes :) Vilket jag tyckte va bra för det är dom som är mest feta. Sen gick hem till carro där vi spelade lite jag har aldrig sen blev det vidare till grillfesten. Jag måste säga att den var lite törr. KUl att träffa alla såklart men a jag vet inte. Folk va liksom  inte på G riktigt tror jag. Ja och jag höll vad jag lovade, jag badade i älven. Shit jag måste hänga upp badkläderna. Det var hur kallt som helst jag trodde jag skulle dö. Helt galet kallt. Det var bara snabbt i snabbt upp. men jag gjorde de iaf :)  Sen spelade vi lite kubb och lite brännboll och sen tog jag bussen hem till mina kära katter som alltid är lika goa när jag kommer hem..:)

När jag kollade i brevlådan förut såg jag att jag hade fått hem boken jag beställde "om jag kunde drömma" så nu ska jag lägga mig och läsa den. För dom som inte vet de så är det första boken av twilight serien.  Riktigt kul! ;D Hört att böckerna ska vara riktigt bra.



Nu måste jag hoppa i sängen.

Hade bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0