080309

Först tänkte jag svara på ett meddelande: Alfie öppnar 17 mån - fre och 13 lör - sön. har inen anning om när dom stänger. Boka bord är nog det säkraste valet.


Igår jobbade jag stängning gick bra faktiskt även fast vi sålde 1500 dom två sista timmarna. Men man börjar ju bli snabb nu när man kan rutinerna ungefär lika bra som man kan sätta på sig kläder. :P Sen tog jag och malin en taxi in till stan eftersom vi skulle jobba natt i stan, jag jobbade där Jenny jobbade men tyvärr kommer väl fler dagar. Härlig tjej att jobba med om ni undrar.

Idag ska jag åka till mamma och lämna en film igår var hon här och lagade lasagne de va riktigt gott :) Min mamma är iaf bäst. När man behöver en mamma är hon en mamma och när man behöver en bästa vän är hon en bästa vän. Man ska uppskatta sina föräldrar säger jag bara. tänk på dom som inte har några.

Jädrar va grinig jag blev imorse, jag skulle göra frukost rostade mackor med Oboy. Ni tror inte att jag spillde ut hela glaset med Oboy, jag hade oboy överallt på osten på smörspacketslocket som tur var klara sig mackorna iaf :P

Jaja nu ska jag väl försöka sluta datanörda mig.

Hajdå hajdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0