270309

Hej på er.

Det blev inget blogginlägg igår, Hade en viss emil här och han  , ja vad ska man säga. Är Livlig!
Fy fan vilket jävla snöoväder, jag blev så ledsen när jag såg att vintern var tillbaka. Herregud det är ju snart påsk. Det ger sig inte med att snöa heller. Jag var nära på att drunkna när jag ut förut och skulle hämta posten.

Idag ska jag iväg och jobba, jag börjar klockan 17.00 och går stängning. hoppas det inte blir för mycket. jag fick inte ens ngn rast igår på nio timmar :O bara snabbt in och äta och sen ut igen. Jag förstår inte hur man kan schemalägga bara 4 st mellan 17 - 19 herregud och det var löning igår också. Blä på mitt jobb.

Nej nu ska jag kila och göra lite tonfisksallad till mig själv.

Hade bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0