290309

Hej nu sitter jag här hemma i soffan med älsklingen.
Jag har jobbat idag, gud jag kände mig hur flumm som helst idag på jobbet. Vet inte vad det var med mig :P Arbetskamraterna tyckte nog att jag var dum i huvudet. men men jag tycker om att bjuda på mig själv.

Efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa min goda bän Lina :D Alltid mysigt att träffa dig vet du. Vi åkte hem till Lina och myste framför tv:n med te och mackor. Härligt. På Fredag smäller de. Föressten om 6 min så är hon 20 :D

När jag kom hem tvingade Per mig att göra sallad den var tydligen poppis. Så nu har vi käkat sallad och myst.
Nej men nu ska jag ägna mig åt min sambo och se på Beck.





                                                                                                                                                                                 My Baby and I...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0