220309

Hej Hej
Idag är det söndag och jag känner mig hur slö som helst fast det gör man väl på söndagar antar jag.
Gud jag har suttit och kollat på bloggar hela kvällen, det är lite roligt att se vad alla gör. Känns dock som alla är modeller som handlar kläder hela tiden. Önska att man själv kunde tjäna massa pengar så att man kan gå  ut och shoppa riktigt rejält ngn gång. Läste i ngn blogg att hon shoppar kläder för 1-5000 kr i månaden :O helt unbeliveable. Tänk om man hade den resursen.

Satt och tänkte på min kamera förut, den har ju varit trasig nu ett tag och jag har hela tiden tänkt att jag ska fixa de men det blir aldrig av, det är därför det inte varit så många bilder på sistone. men iaf så tänkte jag skulle ringa till ellos där jag köpte den och fråga vad som var för fel. Den vill nämligen inte läsa batterierna även fast dom är helt nya :S Står liksom bara "byt batterier". Men jag satt och greja med den och helt plötsligt funka den igen :P så nu har jag kameran tillbaka :D:D Känns riktigt bra faktiskt.


Nu ska jag försöka mig på att göra en header för tusende gången :P

HEJS SVEJS SÅ LÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0