010509

Hej Hej!

Idag blir det ännu en dag med städning och dator. känns lite tråkigt faktiskt. Är sjukskriven idag med pga ögoninflammationen. men det börjar bli bättre nu så imorrn åker jag till jobbet. Behöver träffa människor känner jag.  Trodde inte att jag skulle tycka att det var jobbigt att vara hemma bara men det gör jag.

1 maj för mig betyder att jag fyller år snart nämligen på söndag 3 maj, då fyller jag 20 år. Det är stort det. när man fyllde 18 tyckte man det var stort men detta är större ;D Nu är man inte längre tonåring liksom det är en helt ny episod som börjar och det känns riktigt bra. Synd att inte Per är hemma på söndag bara :( börjar längta efter honom ordentligt nu. Men på torsdag kommer han hem det blir bra de.

Nej men nu måste jag sätta igång och göra någonting.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0