240509

Jahapp nu har Per åkt igen.. Känns riktigt tråkigt men men det blir nog bättre.

Imorrn kommer lönen och det känns härligt! Jag ska köpa min nya telefon imorgon :D Jag är så nöjd över det. Förövrigt är jag ledig ända fram till torsdag. funderade på att ta ngn extra tid, men vi får se.

Förövrigt så har jag sökt till Robinson :D Det vore riktigt roligt att få komma med. Dock är jag lite rädd att dom kommer tycka att jag är för ung. Men men vi får se vad som händer. Det vore iaf väldigt roligt att vara med. Vill vara med om ngt äventyr. Det sägs att dom ska spela in på nya zeeland denna gången. Jag har alltid velat åka till nya zeeland.

Nej nu ska jag hitta på ngt annat.

Pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0