270509

Tjolahopp !

Nu ska jag snart åka iväg och traffa cazzie och hennes boyfriend, de ska bli trevligt. en ska jag åka till elgiganten och fråga varför jag inte fick med varken headset eller usb- sladd ? Skumt tycker jag när emil och hans flickvän det när dom handlade på elgiganten. Ska köpa ett minneskort också så att jag kan lägga in lite musica!!!! Känns så himla gött att ha en proffsig telefon. Som är snygg också. Det är så töligt för dom bästa mobilerna är oftast så himla fula. Men inte MIN :)

Sen ska jag hem till mamma som förövrigt ska träffa gudrun schyman idag på jobbet. Tycker jag är lite coolt. Vänta nån katt rev ner något. BRB....

Okej nu är jag tillbaka, Du tror inte zingo hade ner allt mitt smink på golvet så mitt solpuder låg krossat över hela golvet?? Såklart! Kattskrälle!!




Dagens klädsel..


Ha en trevlig dag... :)



Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0