280509

God morgon!

Gud det här är nog de tidigaste jag har varit uppe på väldigt länge, men det känns väldigt gött trots att jag inte kunde somna , jag tror jag låg och vred mig i 2 timmar eller nåt. Blir helt galen på de. Jag försöker ju verkligen, men antingen ligger jag och tänker på nåt eller så har jag knäppa låtar i hjärnan.

Idag ska jag jobba, 11 - 14 pass gött att börja med ett litet pass när jag har varit ledig i 5 dagar. Tänk de är det längsta jag har varit ledig sedan studenten. Behövde det verkligen kände jag. Känner att jag inte är riktigt lika bitter när det gäller jobbet som jag brukar vara.

Sen ska jag kanske träffa carro hoppas de iaf. Känns så bra för idag har jag hunnit käka frukost sminka mig och gå in på datorn, i vanliga fall brukar jag hinna lägga på lite mascara och sen åka iväg.

Nej men nu måste jag nog kila...

Pusss

Frukost är gott..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0