Hej

Gud va jag är uttråkad, nu har jag städat badrummet som var hur äckligt som helst. Jag har tvättat upp några kläder förhand och jag har diskat, funderar starkt på om jag ska ta och äta något nu? Jag är inte duktig på att äta kan jag ju säga.
Känner att jag har tappat dom rutinerna. Inte så bra de kanske.

Är sleten som en bäver.

Det vore kul att komma ut och träffa lite fok känner jag. Tänkte precis säga att det får bli till veckan MEN jag ska dubbeljobba till veckan börjar 9.00 på ett jobb och tror att jag slutar 16.00 sen blir det att jobba 17 - cl alltså stängning på burger king så jag vet inte hur jag ska ha tid med nånting.

På fredag blir det roligt iaf, Ska få hit lite vänner och sen blir det utgång, ser fram emot det riktigt mkt. Undrar hur jag ska ha tid med katterna nästa vecka men det löser sig nog, hoppas jag.

Känner mig lite ensam idag :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0