Tråk.

Gud va jag känner mig deppig hela tiden. Livet känns riktigt trist just nu. Vad ska jag göra för att det ska vända? Vill ju inte må så här och jag förstår inte varför egentligen heller. Sugen på att resa bort och aldrig mer komma tillbaka. Vore gött att bara slippa allt och bara va. Inga tider att passa och ingenting. Fast då kanske livet inte heller skulle vara så himla underhållande. Längtar efter Per hela tiden, och det stör mig för jag vill inte längta efter honom så mkt. Känner mig så himla beroende utav dom och jag har en känsla av att det kan komma surt.

Funderar på att börja gymma då kanske jag får igång endorfinerna, behöver något att sysselsätta mig med även fast jobbet tar kål på mig. Men allting kanske lättar lite om jag får igång lite rutiner.

Nej nu var det sluttjatat.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0