011109

Hemma efter en galen kryssning äntligen, gud va de va gött att få komma hem har nog aldrig uppskattat min lägenhet som idag. Orkar inte lägga ut några bilder idag har inte gått igenom dom än så ajg vet inte om det är några bra än.

Resan började iaf med en lång ocg dryg bussresa ner till sthlm, folket började redan dricka på bussen så det hade redan spårat när vi kom fram till hamnen ;) Själv tog jag det lugnt. Iofs var jag sjuk satt där med lock i höra tät i näsan och hostattacker :P Sen vid 4 kom vi äntligen på båten. Fick våra hytter osv. Vid 8 vankades det käk buffe och jävlar va mycket mat och va gott de va :) Det fanns verkligen allt. Samma på frukosten shit pomfritt! Fredagen blev tidig för min del iaf eftersom jag inte var så pigg så jag hoppa i säng vid 12. Till skillnad från igår då vi gick och la oss vid halv sex. Jädrar va vi dansade på lördagen. :D Vi var även inne i Helsingfors men vafan de va stendött för det var ingenting öppet så vi gick tillbaka och försökte sova ist :) Ja men det var en okej helg, måste ju erkänna att jag saknade Per väldigt mycket. Min snutt..

Per åkte precis det var väldigt tråkigt tur att han kommer hem igen till helgen jag trodde han skulle bli borta länge denna gången men det var tydligen inte denna helgen så det blir mys.

Nu ska jag göra iordning en macka och sätta mig och glo på one tree hill, sen blir det Ensam mamma söker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0