051109

Sitter På jobbet, har lunch nu och känner väldigt mycket för att gå hem ;) Har förövrigt börjat med mina kilokiller nu som smakar blä men som mamma säger " Vill man va fin så får man lida pin" Så det är bara att stå ut det är ju ändå bara 12 dagar kvar som jag ska ta dom :P

Längtar tills imorrn när Per kommer hem det ska bli gött att få hem honom, det är inte hälsosamt att längta efter någon så här mycket. Pratade med honom för en minut sen och han stod ute i regnet och käkade ärtsoppa haha :) Men men det är inte så långt kvar nu tills han får mucka om han inte vill förlänga lumpen dock. Men då...

Ja men nu ska jag stå ut med mitt jobb, hoppas jag inte får någon grinig gammal kärring på mig bara :P

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0