171109

Hej!

Jag är så grinig över att all biljetter till Twilight är slut!!! Jag som har väntat på Premiären hur länge som helst så glömmer jag bort att beställa biljetterna hur dum får man bli! Får se om det blir en annan bio istället typ 2012. JA det var dumt men men jag är ju inte alltid så smart som jag är ;)

Gött att jag har mina matlådor klara denna ända fram till torsdag så slipper jag laga mat för det är jävligt drygt när man kommer hem från jobbet. på helgerna är det oftast bara lite roligt att få ställa sig och laga riktig god mat. Det vankas fläskfile denna helgen iaf för det har jag fått en beställning från per :) Så söt!

Idag gick det väl någorlunda bra på jobbet kändes att man inte låg sist iaf det är mitt nya mål att inte ligga sist på listan. ;D

Just det igår så beställde jag hem produkterna från Oriflame så nu får vi se när dom dyker upp utanför dörren för det skulle vara hemleverans vilket är väldigt gött så länge inte sakerna kommer bort vill säga men det tror jag inte :) Riktigt roligt är det hoppas att allt går bra nu med min första beställning så att det inte blir massa krångel. Jag kommer ihåg att dom sa på mötet att det är som Julafton varje gång paketet kommer hem så jag hopasd verkligen på de. Men jag längtar efter att få hem alla produkter så det blir nog riktigt roligt.

Som jag sagt tidigare är du sugen på att köpa eller bli säljkonsulen på Oriflame så hör av dig så hjälper jag till ;) [email protected], Det är jättekul ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0