1:a Advent

Mysig dag idag tycker jag. Önskar att den aldrig tog slut för imorrn ska man tillbaka till verkligheten. Önska att jag kunde ligga kvar i soffan och mysa med min goding resten av livet :P

Har precis fyllt upp min adventsljusstake så att det är mossa och fint, det värsta är att katterna tycker att dra upp mossan igen så jag hade mossa över hela det nydammsugade golvet! Riktigt drygt men så är det när man har helt galna katter antar jag.

Igår vart det att åka en sväng till Elgiganten för att köpa en ny tv till mamma och en sväng till willys för att handla lite mer mat ;D Sen var jag hemmahos malin vi kollade på Saw V och myste med tända ljus det var trevligt, sen kom Per och hämta mig då blev det hem och kolla på film med honom :D Mycket filmtittande denna helgen men det tycker jag om.

Per ska snart åka iväg till Marina som ska ha födelsedags kalas, själv ska man väl på anställningsintervju/Fika :D DE blir nog bra. Ikväll blir det mys med pepparkakor och julmyst :) I min ensamhet anatar jag eller ja jag har ju katterna också dom har ju massa mossa att äta :P

Nej nu måste jag göra mig iordning.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0