211109

HEj

Idag har min Mamma fyllt 50 så vi har varit hemma och firat henne :) Tänk att hon redan är 50 min mor! :) Passade på att sälja lite oriflame produkter också och kom upp i hela tusen kr på tre personer vilket jag är mycket glad över :)

Per är ute på galej han, jag har precis sett på en skräckis , Skeleton Key blev de. Den var bra :) TRor de blir att jag ska sätta mig och titta på Paranormal Activity sen ensam och rädd, haha :D Ja jag vet det är lite halvt patetiskt att jag sitter och kollar på skräckfilm själv jämt men så blr det när ens favorit genre är skräckisar och inte ens umgänge tycker om skräckfilm. But I love it!

Imorrn är det redan söndag fy va boring men men jag ska ta vara på de lediga dagarna man får för dom är guld värda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0