141009

Tittar på One Tree Hill, älskar denna serien haha jag ser ju om den nu så det är väl rättså uppenbart. Funderar på att börja se på Den här serien true blood. Jag är ju helt inne i vampyrvärlden nu ;) Hiihi beställde tredje boken i twilight serien hoppas jag får hem den innan lördag så jag har något att läsa när vi åker till sthlm för jag har ju snart läst ut andra boken och jag måste säga att den var mycket bättre en första.

Har smått börjat skriva en bok också men jag vet inte riktigt vad den ska handla om eller jo det vet jag väl men jag vet inte om det är bra eller inte. Jag vet vad jag vill skriva men jag vet inte riktigt hur jag ska skriva. Ja vi får se hur det blir och vad det blir. ;) Vill verkligen skriva iaf. tänkte jag skulle bli lika rik som J.K Rowling sen också ;) Jag afattar inte hur hon lyckades komma på något så otroligt underbart. Att man verkligen känner separationsångest när man läste sista meningen i sista boken. Då är man riktigt bra.

Tänkte jag skulle orka städa lite idag också.

Men vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0