171009

Hej

Nu är jag hemma, känner mig helt slut. Det blev att vi åkte idag istället gick upp klockan 4 imorse så jag känner mig helt slut just nu. Ska nog sätta mig och glo lite på One Tree Hill sen. Dagen har varit bra, det var kul att få träffa per och se vad det är han gör där borta. Hade helst velat ta med honom hem men det hade varit rättså onödigt när han måste åka tillbaka så fort. Längtar redan efter honom.

Här kommer lite bilder iaf:

Här står dom uppställda, lite svårt att se Per på det här kortet
men jag hittade honom i massan iaf.

Här står han framför en bandvagn sådan som han brukar köra ;)

Kommer inte ihåg vad detta fordonet hette ;)


Nu blir det tv:n..

Kommentarer
Postat av: Per

tack för att du lägger upp så fina bilder på mig, ser ut som ett mongo ju, tack, saknar dig;D (L)

2009-10-21 @ 16:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0