...

Tja.

Sitter hemma och lyssnar på Enigma det var så himla längesedan jag lyssnade på dom och jag får sån härlig känsla av mystik och magi :) För er som inte visste de så har jag faktiskt alltid varit väldigt intresserad av magi och sådant. Jag hoppas verkligen att det finns någonstans fan va tråkig världen är annars...

Vad skulle ni välja för magisk kraft om ni kunde få vilken ni ville?


Hihi jag vet inte vad jag skulle välja iaf, prata med djur vore ju verkligen en cool sak.

Ska hoppa iväg till affären och köpa potatis ska laga mat sen, jag ska faktiskt våga mig på att göra stuvad spenat igen, jag har ju inte blivit nöjd tidigare men idag SKA jag lyckas har jag tänkt. hihi så tänker jag väl alltid.

Skulle egentligen åkt och tränat efter jobbet men jag hade så himla ont i magen så jag kände att det var bättre att jag stod över denna gången men jag måste verkligen verkligen komma igång med träningen nu för nu tycker jag att jag slarvar så himla mycket!

I love you..I'll kill you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0