Scattered

Hej igen.

Nu har jag ätit och varit på affären, imorrn är det redan onsdag och på torsdag kväll kommer min älskling hem. Det ska bli riktigt roligt. Längtar efter honom jag är så glad att han fick komma hem tidigare denna vecka för jag känner att jag verkligen behöver honom nu när det är så mycket jobb och krångel och allt.

Livet har varit lite väl tråkigt nu under en riktigt lång period och det börjar tära på mig ordentlig, puhu!
Nej nu ska jag gräva ner mig i soffan och se på one tree hill..

Splittrad


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jag tänkte börja göra ett "manus" där jag skriver stödord till händelser som jag ska ta upp. Sen efter de börjar jag från födseln till nu liksom :) vad ska du göra på lördag föresten?? Vill du hitta på något? :D Saknar dig snutta! Puss

2009-10-06 @ 22:04:00
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Jag tänkte börja göra ett "manus" där jag skriver stödord till händelser som jag ska ta upp. Sen efter de börjar jag från födseln till nu liksom :) vad ska du göra på lördag föresten?? Vill du hitta på något? :D Saknar dig snutta! Puss

2009-10-06 @ 22:04:01
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: [email protected]

Ja, men vi kanske kan ta någon dag o börja klura ut vår nya bok tillsammans? :) Ahaa okej, ja tänkte att vi annars kunde gå ut å ha kul? :D Puss

2009-10-06 @ 22:15:06
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0