210909

Hej alla mina vänner!

Nej nu är det faktiskt inte godmorgon för jag har varit på jobbet sen 9 ;) Duktigt av mig. shit vilken svår omställning asså. men det går nog bra snart. Har dock inte gått så bra på säljfronten idag men dom sa att det vi sålde var det svåraste att sälja och det är ju ändå min första dag. :D

Känns ju gött att man kan uppdatera bloggen på rasterna det kunde man ju inte innan om man säger så.
Ja men om ni kommer ihåg så sa jag ju att en ny kategori kommer att komma på bloggen. "Operation 10kg" Oh ja. Så idag ska jag gå på Afrikansk dans vid halv 7 Ska försöka att göra det varje måndag :)

Tiden går väldigt fort här iaf, klockan är liksom redan 13 jag slutar liksom om 4 h och då har jag varit här i 8h. känns bra.

Japp men vi höres lite senare ;)

Kommentarer
Postat av: stinaberit

SV: Du vet Caféet som ligger på hörnet vid järnvägsstation? Muffins nånting heter det. :)

2009-09-21 @ 13:46:21
URL: http://stinan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0