Rubriken

Äntligen Äntligen Äntligen är jag färdig med BK ;) Nu ska jag börja ett nytt kapitel som handlar om att få kontroll över mitt liv igen och försöka börja må bra igen. Let's face it Burger King har inte varit mitt jobb det har varit mitt liv och så vill jag inte ha det. Kommer dock sakna alla vänner man har fått folk man nog aldrig skulle hitta på annat ställe för det är som jag alltid säger, Alla som får jobb på bk är lite konstiga Ja även jag :) Och det är härligt.

Imorrn blir det partaj med tjejerna vilket ska bli jävligt roligt!! Ölspel , Singstar och en jävla massa skitsnack skulle jag gissa på. Alla verkar skit taggade så det kommer bli perfa tror jag :) Imorrn är det inte jag som håller igen om man säger så :) Tror att Per kommer vara med på ett litet hörn också hihi han får hänga lite med oss girls.
Nya plattången kom riktigt lägligt också åhh jag känner att denna helgen kommer bli riktigt bra och jag känner att veckan också kommer bli bra det finns ingen dag framöver som jag har ångest över, det känns som en sten har fallt och jag trodde aldrig jag skulle känna så här.

Per och jag har precis sett på Idol, är det ngn mer än jag som tycker att den där jädrans Nils är pinsam och dplig och tar andras platser så blir jag glad! Fy fan säger jag bara...
Per kom till Bk förut där jag bjöd på lite mat tog en sista måltid haha sen belv det kramkalas och sen begav jag mig därifrån med min militär vid min sida. Just nu sitter han och spelar NHL och jag bloggar jobbigt att han skulle ha ljudet på bara. Kan jag ju inte lyssna på musik.

Blame it on the alcohol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0