....

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 12 för då ska dom äntligen släppa nya One tree hill avsnittet yay! Och sen såg jag nu på mtv:s hemsida att dom ska visa VMA Live där klockan ja vad blir det klockan 2 hihi lite jobbigt att vänta men det är det värt...

Funderar på att spela lite tv - spel medans jag väntar på allt som skall komma under natten :) Spyro är alltid roligt som jag tror inte blev sparat sist eftersom min smarta pojkvän spelade och sen bara stängde av utan att spara. GAAH!

Kikar på Nothing Hill lite också mellan varven den filmen är så himla bra en utav mina favoriter, jag har sett den så många gånger så jag kan den nästan helt utantill. Den är så himla fin..

Så ser det ut just nu...

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Mm den har verkligen allt! De jag gillar mest med serien är att man kan känna igen sig i vissa grejer och känna MED DOM ;D

2009-09-13 @ 23:34:32
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0