Home

Hej!

Nu är jag hemma efter jobbet, gud jag blev så grymt trött nu kände jag. Jag är inte van vid att vara uppe vid dessa tider eller ja inte om jag har varit upp tidigt iaf. Tänkte jag skulle träna men jag vettefan om jag orkar asså jag känner mig helt slut plus att jag verkligen behöver gå och handla hem lite matvaror . Tror faktiskt att ja ska dra till gymmet direkt efter jobbet imorrn ist. Det är nog bättre de.

Efter första dagen på jobbet känner jag mig slut haha, det var mycket information och mycket man skulle lära sig samtidigt som man skulle prestera så ja det var faktiskt lite tugnt idag. men det går nog över. Tiden gick väldigt fort iaf måste jag säga vips så var det lunch och vips så var klockan 5 så det är absolut inga fel. 8h pass på bk känns som en evighet kan jag säga. Nu känner jag bara att jag vill laga mig lite middag och slappna av för det har jag väl förtjänat?

Jag har fått en jävla finne också precis över läppen som gör svinont. Vill att den ska försvinna tur att den inte syns så himla väl iaf. En sak som vekligen livat upp dagen idag är att jag fick mitt lönespec idag och det var mycket högre än vad jag hade väntat mig. YAY! Men jag ska lägga undan endel har jag tänkt ;) Måste ju spara till Thailand eller vart det nu blir vi åker :D

Ja men som sagt då ska jag väl ta och gå till affären och köpa lite mjölk och lite middagsmat. Vi höres nog senare..


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Åh gud va kul att de gick bra ändå på jobbet :D är du lika nöjd att du valde bort bk? :D Puss

2009-09-21 @ 20:39:55
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0