Mysa ner mig i sängen...?

Nu börjar det bli dax för att krypa ner i sängen, Per har redan somnat i soffan, förvånad? Inte jag iaf. :P Vi såg på filmen "Hopplös och hatad av alla". Ja vad ska man säga den var helt okej lite rolig lite romantisk. Helt okej kvällsfilm för ikväll :)

Tänkte jag skulle lägga mig och läsa lite twilight. Jag måste säga att läsa boken efter jag sett filmen är nog det dummaste jag gjort för gud va boken känns seg. För alla säger ju att den är så bra så det måste bero på att jag som sagt såg filmen först. My bad!

Nej men som sagt jag ska vara duktig och hoppa i sängen så jag är pigg och kry tills imorgon!

Ha en bra kväll mina godingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0