Nattbloggning

Jag är väldigt trött men som sagt jag såg precis på saw II så jag måste se något tecknat för att jag inte ska drömma mardrömmar. Det är konstigt med mig det där. Jag verkligen Älskar skräckfilm har sett hur många som helst men ändå är jag rädd när jag ska lägga mig. Per hatar skräckfilmer så vi ser typ aldrig på de tillsammans så jag får passa på när jag är själv och det är ju inte så jätteroligt egentligen , ja menar sitta ensam i en lägenhet och titta på skräckisar? hihi jag är inte normal. But I like it. Nu ska jag lägga mig och somna till "hitta nemo" riktigt bra film det. Den drömmer man inga mardrömmar om heller så det är bra ;) Imorrn har jag planer på att åka och träna antingen blir det BP eller så blir det bara gym vi får se va jag känner för. Har inte varit där på typ 1 månad så det är verkligen dags nu. Jag tycker ju det är roligt när jag väl är där, det gäller bara att få tummen ur och verkligen gå dit ofta. Men det ska det bli ändringar på !

Nej va jobbigt nu börjar katterna bli vilda, varför ska dom bli det på natten? Någon som vet?
Nu ska jag nog hoppa i säng ...

Kommentarer
Postat av: Lina

Katter är väl nattdjur? :D

2009-09-13 @ 08:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0