Nu blir de Linatajm.

Så nu ska jag snart träffa min sprallmaja och lilla sprallcharlie ;) Idag jobbade jag 12 - 16 tiden gick någorlunda fort iaf. Nu har jag LEDIG HELG!! Yay! Så jävla great! Förövrigt så jobbar jag inga mer helger om inte jag själv vill ;) I feel happy!

Föressten så kommer det snart en ny katerogi i bloggen "Operation 10 kg". Japp så är det nu när jag äntligen kommer bort från alla hamburgare chili cheese och pommes så ska jag äntligen verkligen verkligen försöka gå ner i vikt. Försöka Träna MINST 2ggr i veckan helst dock 3 eller mer. Men vi får se får inte börja för hårt. Om ni har några tips let me know! Nej jag tänker inte dricka massa äckliga produkter för nej det funkar inte! På mig iaf.

Nu ska jag slänga mig i duschen och hoppa bussen för att möta upp världens bästa Lina.

Haha så jävla rolig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0