rubriken

Jahapp då sitter man här och bloggar och får timlön för det. Det är inga fel. Telefonlinjerna är nere så det går inte att ringa vilket betyder att det inte går att jobba. tydligen så är det ledigt överallt karlstad komun, sjukhus haha det är säkert något terroristdåd. Gött att man får betalt ändå ;)

Sitter och lyssnar på musik här nu, måste dock säga att vissa utav mina nya arbetskamrater inte har den bästa musiksmaken om man säger så :P

Föressten så har jag börjat fundera på om jag kanske vill starta en hundkennel i framtiden, soft bo långt ut på landet med massa hundar. Dock måste man ju jobba med något mer för det går ju inte att försörja sig på en kennel.

Jaja nu ska jag underhålla mig med något annat.
Höres senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0