Singstar

Nu har jag ordnat med massa nya singstar låtar som vi kan sjunga på lördag.

Jag köpte:

Måns Zermelöf - cara mia (Ett måste om man ska ha partaj enligt mig)
Cyndi Lauper - Girls just wanna have fun (Behöver ingen närmare förklaring va?)
Meredith brooks - Bitch (I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child I'm a mother, ja ni vet)
The Weather girls - It's raining men (Oyeah!)
Timbaland feat. OneRepublic - Apologise (Härlig att sjunga falskt till)
Natascha bedingfield - These Words (Me Love)
Spice Girls - Wannabe (Per kommer bli galen and I love it!)

Och en till låt som jag inte kommer ihåg :S Det får bli en överraskning :D

Nu blir det Idol och vaniljte..:D


Kommentarer
Postat av: Malin Holst

ååh vilka bra låtar du har fixat tills på lördag! De kommer bli en kanonfest de här! :D LÄÄÄNGTAR!

2009-09-18 @ 00:52:37
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0