Rubriken

Hej!

Jag fick sluta tidigare idag ! Gött känner jag. Sen ska jag träffa veronica som förövrigt fyller 22 år idag, vi ska leta efter ett par gympadojjor till henne :) De ska bli kul. Tänk va roligt om jag kunde hitta mig en billig bh också :P

Gud va jag längtar till nästa löning :) Tror iaf att den kommer bli bra den kommer iaf bli väldigt mycket bättre än vad jag fick denna månad. Det är så störande när man verkligen kämpar ihop sina pengar så försvinner dom huxflux på räkningar. Det är det tråkiga med att bli vuxen och ha egen lägenhet kan jag ju säga. Men det är ju värt det också för gud va gött det är att ha en hel lägenhet. Behöver inte visa hänsyn till någon mer än mig och såklart grannarna också men det är ändå inte samma sak som att bo hemma.

Nu kom zingo upp i knät på mig, dom är lite lekis nu brukar dom alltid bli efter dom har fått i sig mat! Tjocka börjar dom bli också.

Nej nu måste jag platta håret!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0