090410

Tjop

inga uppdateringar idag typ har verkligen inte hunnit. Har inte haft en lungn stund förens nu. Donken ringde vid 8 imorse och ville att jag skulle jobba 12-19 och det tackade jag ja till. Sen skulle jag egentligen vara med Malin men jag kände att jag aldrig skulle hinna med så vi får ta det till veckan istället. Kom hem efter jobbet och sprang till affären. Kom hem och hoppade in i duschen. Sen fixa alla kläder och allt jag behöver ha med mig imorrn till högskoleprovet och partyt :) Sen göra sallad som jag ska med mig imorrn.

Är så taggad inför provet ska verkligen sätta det denna gången. Ska gå up halv sex imorrn så nu ska jag hoppa i säng. Räkna inte med uppdatering imorrn :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rösta gärna på min bikini och hjälp mig att vinna! :) Väldigt tacksam!



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=s98lK546dTzh2zIGiPoMdOp8ifdnrWdXVb9dTzYwHM#bikiniGallery

2010-04-10 @ 15:19:23
Postat av: Malin Holst

hehe jag såg de direkt efteråt :P DU hade rätt!

2010-04-10 @ 22:43:36
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0