130410

Hej mina kära läsare om ni är kvar.

Har tappat bloggsuget nu på senaste men det kommer nog tillbaka snart :) Igår var jag jättetrött. Var iväg och körde afrikansk dans med Thissa :) Det var skoj. Och när jag kom hem så vart jag så trött så jag kröp under Pers täcke och somnade där medans han såg på film :) Helt underbart! Det är vid dom stunderna man verkligen märker hur mycket man uppskattar sin älskade pojkvän ! För han är bäst !

Idag har jag jobbat 8-15. Gick rättså bra att gå upp idag även fast jag inte är en morgon människa. Att gå upp 20 över 6 är ju självplågeri.. Men då gäller det att bara stänga av känslorna och gå upp :)

Min vackra pojk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0