140410

God morgon!

Idag kom jag upp i någorlunda tid och det känns bra :) halv elva ä ju ättså tidigt ! Idag ä jag ledig, vet inte riktigt vad jag ska hitta på me än att jag ska städa lite tänkte jag får se hur det blir med den saken...

Ikväll blir det att träna iaf :) Gött de ! Var så trött igår och hade en fet disk att ta hand om så jag orkade vekligen inte igår men idag ska det bli gjort.

Vet ni jag fyller snart 21 år , tiden går så himla fort det va ju inte längesedan jag fyllde 20 :) Jag tror att detta året kommer vara ett mycket bättre år.

Känner redan att jag mår bättre, sen jag slutade på Dialon så känns allt så himla mycket bättre. Det stället tryckte verkligen ner mig och jag tänker aldrig aldrig aldrig i hela mitt liv utsätta mig för en sådan jobbsituation.

Vi hörs sen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0