270410

Hej!

Dagarna går och det känns som denna veckan kommer gå segt eftersom
jag väntar på ngt roligt :)
På lördag blir det bio med Lina och Malin på Söndag blir det kalas med min kära släkt och på valborg blir det kanske middag hos min kära lina :) Och ja nästa vet ni väl! THAILAND NÄSTA TORSDAG!!! Alla är ju så himla oroliga att vi ska åka nu när det är så oroligt nere i bangkok. Men jag tror inte vi kommer märka av det. För det första tror jag inte dom skulle skada turister avsiktligt men man ju vara på fel ställe vid fel tispunkt. Men vi ska ju inte gå utanför flyglatsen så det blir nog bra.

Det är lite roligt för Bangkoks flygplats är en utav världens mest utvecklade och tekniska flygplatser i världen och sen när vi åker därifrån till Koh samuis flygplats kommer vi komma till en jätteliten flygplats där dom skriver avgångarna på griffeltavlor :) Är inte det komiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0