Löfte

Föresten jag har gjort ett löfte med mig själv att jag inte ska äta godis, chips, popcorn dricka cola, fanta osv. Ända fram till thailand. 20 dagar kvar :) Tror ni jag fixar det?

Jag har ett så himla Coca cola beroende så det är sjukt. Jag bara känner att det läskas i munnen när jag tänker på de. Jag menar när jag mår dåligt då vill jag ha cola när jag mår bra vill jag ha Cola och när det är fredag och lördag är det extra svårt. Sen så jobbar jag ju med det dagligen också. Har kommit på mig själv med att vara så nära att bara dricka en cola om den står där och väntar.

Men änsålänge har jag klarat mig :) och det har väl gått en vecka nu iaf!!


Kommentarer
Postat av: *Em

Hej! Allt bra med dig idag? :D

2010-04-16 @ 18:21:46
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: carro

Ja de är klart du klarar de. Men varför sluta med cola :D

2010-04-17 @ 18:36:15
URL: http://caroliinesamuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0