Valborg

Fy va jag är trött! Känner verkligen hur jobbet sliter mig nu! Känns som jag har jobbat så himla mycket nu i två månader. Men det är ju för att jag ska få dom underbaraste två veckorna i mitt liv om 5 dagar :) Så det kommer nog vara värt det.

Imorrn blir det en stressig dag känner jag. Ska först när jag vaknar imorrn springa iväg och köpa grädde till cheesecaken och sen ska jag baka den. Sen måste jag ner på stan och fixa födelsedagspresent åt Malin och sen börjar jag jobba vid 16. Och sen blir det Bio efter jobbet slutar 20 så det blir en sen bio. Ska bli kul att få slappna av lite och bara umgås. Jag känner verkligen nu hur mycket jag uppskattar mina vänner. Jag är så dålig på att höra av mig ofta. Så när man träffas så är det alltid lika kul !

Idag har vi städat hela lägenheten jag och min goding. Och det blev jätte rent och fint så nu känns det gött att vara hemma. Måste bli bättre på att städa. Tänkte att Lina skulle komma hem till mig och ha en grundkurs i städning haha!

Jahapp vad gör ni denna Valborg? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0