En rubrik

Grym låt , grym live!


Takida - Never alone always alone



Seriöst vilken meningslös dag detta känns som, jag har idag inte gjort ett skit, inte ens satt på mig kläder. Riktigt illa. Per har spelat tv-spel i 6 timmar och då sa jag till att ja inte orka höra mer buller så han stängde av och somna i soffan :P

Jag längtar tills lönen kommer för då ska jag klippa mig och shoppa lite kläder har jag tänkt :) Ska bli riktigt kul att få en bra lön för en gångs skull så jag inte behöver leva på typ 100kr dom sista tre veckorna i månaden :P

Funderar på om jag ska äta något, har bara ätit en och en halv macka idag så det kanske är dags att göra ett nytt försök. Tror jag är hungrig. Annars blir det lite glass med chokladsås ! Fint de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0