God Morgon!

Heej!

Shit det känns så konstigt att gå upp såhär tidigt . Men det känns bra också på något sätt. Jag var trött igårkväll så det var gött. Somnade typ halv tolv, tolv så det är ju ett framsteg. Gött att ställa om dygnet lite nu. Fast imorgon har jag sovmorgon för då börjar jag inte förens klockan 10.

Nu har jag anmält mig till högskoleprovet för jag tänkte att det är lika bra så att man sätter det någon gång. Jag tror jag hade alldeles för mycket att tänka på den dagen förra året.

Idag har jag både matte och biologi. Så jag har en håltimme på typ 3 timmar lite drygt men jag tänkte sätta mig oc käka lunch ngnstans. Blir en sallad idag tänkte jag.

Ja men det får räcka så för tillfället. Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0