Jag har växt!

Vet ni vad? Jag är 1,5cm längre :) jag har växt så nu är jag 155cm det var väl lite roligt :)

Imorgon börjar jag 8.10 !! Jag kommer vara totalt död. Vaknade vid 14 idag av misstag å nu kommer jag väl aldrig att somna ikväll! Har jag berättat att jag börjat lyssna på Harry Potter ljudboken?! Varje kväll innan jag lägger mig. Funkar skitbra. Bara det att Per blir galen på mig när jag pratar Harry Potter språk hela tiden :P

Idag kom mina skolböcker äntligen !! Så nu kan jag börja på riktigt. Imorgon börjar matten så det ska bli spännande att se om jag fixar. Behöver bara en grafritare nu :)

Nu måste jag vika lite tvätt.

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

haft en bra dag?

kram

2010-08-18 @ 15:14:28
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0