Matteläxa

Heeeeeeeej!

Jag älskar att shoppa det finns inget bättre men va störande det är när man hittar riktigt snygga kläder och så ser man ut som en degklump. Jag är så himla trött på min mage som putar ut som om jag vore gravid. Och ja alla säger till mig att jag överdriver men NEJ! Jag är varken blind eller dum. Jag vill så gärna komma igång och jogga och äta sundare men hur gör man?? Jag fattar verkligen inte hur jag ska gå tillväga. Mest med maten för det är ju det godaste jag vet. Direkt efter jag har ätit frukost då funderar jag på vad jag ska fixa ordning för god mat idag. Jag borde försöka dunka in i mitt huvud att "Jag lever inte för att äta, jag äter för att överleva!!".

Jag känner liksom inte igen mig själv längre för när jag var yngre hade jag inga problem med hur jag såg ut. Klädde mig precis hur jag ville och tyckte att jag var rättså snygg men nu mår jag verkligen skit om jag tittar mig i spegeln i en provhytt. Det finns inga kläder längre som jag tycker är snygga och är bekvämma förutom mjukis typ. Kanske finns något mer undantag.

Så om det är någon som har ett förslag på hur jag ska lyckas minska mitt midjemått dela gärna med er!!

Idag har jag förövrigt träffat denna godingen! Mycket trevligt!



Kommentarer
Postat av: Lina

Du är fin som du är, kom ihåg det :)

2010-08-26 @ 22:45:53
Postat av: Malin Holst

LCHF dieten! Många som säger att den är skit bra!

2010-08-27 @ 09:09:40
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0