Nattmys.

Per har somnat i soffan ;) som vanligt! Jag sitter och ser på Grey's Anatomy tänkte jag skulle göra lite varm O'boy. Jag börjar längta lite efter höstmörkret nu faktiskt. Känns konstigt för jag tycker sommaren har varit så kort och att den inte är slut än men  jag längtar efter dom mysiga höstkvällarna framför idol. Hehe. Känner att det ska bli så himla kul att få börja plugga lite, så man gör något med livet och lär sig nya saker. Just nu står jag mest och stampar känner jag.

Dock ska jag försöka sluta att längta efter något hela tiden och försöka leva i nuet. Men jag tror det är något som fattas i mitt liv som jag behöver för att kunna gå vidare eller något. A jag vet inte men jag ska försöka att inte längta så mycket iaf.

För jag har tänkt på en sak. Och det är att jag aldrig är nöjd med något det finns hela tiden något som kan bli bättre. Något som ska hända snart som kommer göra allt bättre. Men grejen är att jag inte vet varför saker ska bli bättre? Är det inte redan bra som det är? Varför kräver jag så mycket?! Äsch jag vet inte ens vad jag babblar om men jag kände att jag bara behövde skriva lite.



[Bild tagen i fredags med min dåliga webcam]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0